۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸

امام جمعه کرمانشاه:

مردم در صورت غفلت مسئولان به میدان می آیند

مردم در صورت غفلت مسئولان به میدان می آیند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بیدار هستند و اگر مسئولان در میدان نباشند، مردم وارد صحنه شده و کارهای اساسی و لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در نشست پیش از ظهر امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، اساتید حوزه‌های علمیه، دادستان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: تمامی شهدای ما به خاطر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شهید شدند، لذا امیدوارم همه ما قدردان خون شهدا بوده و به مسؤلیت خود خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: خداوند متعال در قرآن قسم یاد می‌کند که فلاح و رستگاری و آزاد منشی در تزکیه است لذا ما باید واقف باشیم که تربیت الهی و دینی در رعایت تقوای الهی است، لذا اگر تربیت الهی نباشد اتفاقی در جامعه حادث می‌شود که مشابه آن را در اروپا و آمریکا هر روز شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: امام راحل با چنگ و دندان اسلام را احیا و حفظ نمود و با دست خالی به میدان آمد و به خاطر همین اسلام عزیز بود که آن سخنان آتشین را علیه مسئولان آن زمان کشور بر زبان می‌آورد و با آن عظمت و حساسیت همه علما، مردم و حوزه‌های علمیه را خطاب قرار می‌داد که اسلام در خطر است، در حال حاضر هم همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و آماده اجرایی نمودن دستورات معظم له باشیم.

علما با محکوم کردن برنامه‌های ضد فرهنگی اخیر در برخی تکایای شهر کرمانشاه تصریح کرد: زنده یاد معاون الملک به چه منظوری تکیه را بنا نهاد؟ مگر به جز برای روضه و عزاداری امام حسین (ع) بود؟ پس چرا افرادی حساب شده و با برنامه در آن مکان مقدس برنامه‌هایی ضد فرهنگی برگزار می‌کنند که در راه ترویج فرهنگ غربی می‌باشد.

وی بیان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بیدار هستند و اگر مسئولان در میدان نباشند، مردم وارد صحنه شده و کارهای اساسی و لازم را انجام می‌دهند.

کد خبر 5096723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha